Sömnlösa nätter

Hade otroligt svårt att somna för några dagar sedan...
Varför?
Jag låg och tänkte för mycket helt enkelt...
Det spelade verkligen inte någon roll vad jag tänkte på... mina kompisar, ****, hur gammal min mamma/pappa är, min katt, nyår, förflutet, YOU NAME IT... så blev det att jag tänkte på Australien i slutändan ändå. Typ hur mina kompisar kommer vara i Australien, på vilket sätt och hur jag ska agera osv, hur gamla mina värdföräldrar kommer att vara, kommer jag ha värdsyskon ? Kommer dom ha husdjur? Hur kommer dom bo? Var hamnar jag? Hur kommer jag fira nyår nästa år? Hur kommer jag fira min födelsedag nästa år? Hur kommer jag fira nyår? Är det en stor skola jag ska gå i ? Kommer jag få många vänner? Ja... ni förstår...
Jag drev mig själv till vansinne. Jag helt ärligt sparkade med benen i sängen tillslut..! Satte mig upp, klarvaken, men för trött för att gå upp... Det blir nog fler sömnlösa nätter innan avresan...
En sak är iaf säker... det kommer inte se ut såhär ;)
I'll miss you, don't leave us while I'm gone ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0