Förarbete pågår....!

Idag berättade jag för min studiehandledare om att jag ska åka iväg till Australien nästa år på ett utbytesår.
När jag berättar det verkar alla tro att jag ska fortsätta plugga inom textil och mode där... (I don´t blame them, they couldn´t know!), men så är ju inte fallet. 
Men även om jag inte kan plugga som jag gör i Sverige där, så hoppas jag på att kunna välja till ämnen som jag kan behöva när jag kommer tillbaka till Sverige, som bild (min studiehandledare sa detta).
Iaf, när jag hade berättat för henne, så gick jag till rektorn för att få en påskrift och lite av en bekräftelse att jag kan åka iväg och komma tillbaka.
Hon stämplade skolans stämpel, skrev på och berättade för mig att jag skulle gå till SYO/SYV för att ansöka om ett uppehållsår. Detta har jag inte gjort än eftersom jag har hela 1an på mig att göra detta.
Nu ska jag sätta mig och börja skriva lite på mitt brev till blivande värdfamiljen!
Sååå mycket papper, och det har bara börjat lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0