Tiden springer iväg... även om den inte har några ben!

Jullovet, julafton, min födelsedag och nyår närmar sig med stormsteg!
Det är galet vad snabbt tiden går. Jag menar, var det inte sommar nyss?! Var det inte förra veckan jag satt med min underbara klass runt ett främmande bord i en främmande sal i en främmande skola i en främmande stad för första gången? Ett främmande bord jag nu ligger och ålar på på rasterna, en sal jag förmodligen spenderar mer tid i än hemma, en skola jag lärt känna och en stad av guld (Göteborg, vad trodde ni?). Nej, det var för *** 4 månader sedan! Och 3 månader sedan som jag fick reda på att jag skulle till Australien!
På torsdag är det i alla fall STS Julmingel! Och då kommer jag förhoppningsvis få träffa några andra som också ska till Australien samtidigt som mig! :D
Förra helgen bakade jag lussebullar! Mums!
Nedräkning jullov: 15 dagar
Nedräkning julafton: 18 dagar
Nedräkning min födelsedag: 22 dagar
Nedräkning av detta året: 25 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0